Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Moja praca konkursowa

Witam Was serdecznie! Mam nadzieję, że Wam się przydał mój tutorial o tym jak robię etui na komórkę ;) ! Tym razem proszę Was o wsparcie!  Moja praca "Empire of  blooming" bierze udział w konkursie, który został zorganizowany przez sklep internetowy i-beads, w którym robię zakupy koralikowe. Co należy zrobić? Należy kliknąć w link, który podam niżej, tam będzie obrazek z moją torebusią, pod opisem będzie różowy paseczek "register or login", klikamy tam i wypełniamy dwie rubryczki: "username" (czyli imię użytkownika) oraz "password" (czyli hasło wymyślone przez Was), potem klikamy "register" (czyli zarejestruj się). Po rejestracji nastąpi przekierowanie na galerię prac, trzeba odnaleźć moją torebkę i kliknąć "LOVE". Mój opis wygląda na skomplikowany, ale ta czynność zajmie Wam tylko kilka minut!
O torebce mogę napisać dopiero po konkursie, przyznam się, że robiłam ją około 3 miesięcy, opis będzie przekomiczny, w sam raz na Prima Aprilis...
A oto link do  konkursu: "Empire of blooming"
Już z góry dziękuję wszystkim, którzy oddali głos! Buziaki! :)

9 komentarzy:

  1. Witaj! Nie wiem czy mi się udało,ale zagłosowałam!!! Torebusia jest CUDNA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest piękna! I udało mi się zagłosować.
    Pozdrawiam i życzę sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Buziaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    torebeczka jest piękna - oczywiście również na nią zagłosowałam.
    Życzę wygranej i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam zagłosować ale link nie działa, nie wie mczemu

    OdpowiedzUsuń
  6. Już drugi dzień ni da się przejść do galerii prac! Nie wiem co się stało! Być może problemy techniczne ... Mam nadzieję, że wkrótce wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń