Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 maja 2012

Komplet ślubny "Karolina"

Witam miłych Gości! Przedstawiam komplet ślubny "Karolina".  Mam nadzieję, że komplet się spodoba uroczej Pannie Młodej...o imieniu Karolina.
A więc, komplet składa się z  szerokiej bransoletki (8cm X 18cm) i kolczyków. Technika "trawka', materiał: koraliki Preciosa w kolorze kości słoniowej, kryształki Swarovski round 4mm, w kolczykach jeszcze użyłam kryształków  Swarovski o nazwie Artemis (stożki) 17mm. Bransoletkę można wiązać na kilka sposobów :)
P.S. Zdjęcie kolczyka-robocze, więc nie jest aż tak ładne jak w rzeczywistości.









 

11 komentarzy:

  1. Wielki podziw!!! Ty masz TALENT !!!! Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany!!
    Wygląda jakby żył! Jest Boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ale przy tym musi być roboty... piękne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam sę w bransolecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. NORMALNIE POWALILAS MNIE... teraz zbieraj mnie z podlogi!!! JES CUDOWNY

    OdpowiedzUsuń