Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 listopada 2013

Naszyjnik "Lady Punk"

Ten naszyjnik brał udział w konkursie "Haute Couture Beading Contes". 
Konkurs polegał na tym, że trzeba było wybrać jedną z zaproponowanych sukien  Haute Couture jako inspirację dla biżuterii.
Tutaj jest  suknia:

Materiał: koraliki Toho Nr 15 w kolorze hematytowym i srebrnym, koraliki spikes, metalowe kolce, łańcuszki.
Zdjęcia biżuterii wykonała Dagmara Krajewska. Pani Dagmaro, dziękuję Pani bardzo!
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy głosowali za mój naszyjnik na FB :*



10 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest prześliczny, nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. W zasadzie to nie wiem co napisac. Czy jest coś czego z koralików nie umiesz zrobic???
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na małe Candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik boski-ogromnie mi się podobał od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam napisać, że naszyjnik zrobiłam w technice cubic raw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu tylko dwa słowa: Mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny naszyjnik, mistrzostwo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, piękny,piękny !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik i idealnie dobrany do sukienki, Natalio jesteś mistrzynią

    OdpowiedzUsuń